Käytämme evästeitä, jotka helpottavat verkkosivustomme käyttöä. Käyttämällä evästeitä varmistamme sivujen turvallisen ja sujuvan käytön, analysoimme verkkosivuvierailuja sekä tarjoamme kohdennettua mainontaa sivustolla. Evästeet auttavat meitä myös tarjoamaan sinulle hyödyllistä ja yksilöllistä tietoa. Jatkamalla hyväksyt evästeiden käytön myös analytiikan ja palveluiden kehittämisen, mainonnan kannalta tärkeiden toimintojen ja sosiaalisen media tarkoituksiin.

TRX

12-kertaisen olympiamitalistin TRX-treenivinkit

07.01.2014

Aloita vuosi 2014 koko kehon treenillä! Nämä TRX-treenivinkit on suunniteltu 12-kertaisen olympiamitalistin, 19-kertaisen maailmanmestarin ja maailmanennätyksen haltijan Natalie Coughlinin suosikki-TRX-harjoituksiin perustuen.

Lataa itsellesi koko kehon kattavat harjoitusvinkit, jotka on suunniteltu 12-kertaisen uinnin olympiamitalistin, Natalie Coughlinin, suosikki-TRX-harjoituksiin perustuen. Sisällytä nämä harjoitukset uuden vuoden harjoitusohjelmaasi 2-4 kertaa viikossa. Lataa PDF täältä.

Make your body your machine

TRX-harjoittelu on yksi uusimmista ja tehokkaimmista treenimuodoista maailmassa. TRX on kevyt, kannettava harjoitusväline voiman, kestävyyden, tasapainon, liikkuvuuden sekä erityisesti keskivartalon tukilihasten ja kehon hallinnan kehittämiseen.