TRX

Vatsa litteäksi TRX:n avulla!

TRX® HOME Kit

Suunniteltu tehokkaaseen treeniin kotona tai missä tahansa kuntosalin ulkopuolella. Kaikille, jotka haluavat vahvan coren, lihakset sekä notkean, terveen kehon oman aikataulunsa mukaan.

Näytä tuote
21.01.2016

Jos etsit nopeaa keinoa kiinteyttää vatsan aluetta, TRX:n avulla se onnistuu! Toisin kuin lähes kaikki muut saatavilla olevat kuntoiluvälineet, TRX treeni haastaa kehosi kokonaisvaltaisesti kaikilla osa-alueilla nopeuttaen aineenvaihduntaa auttaen rakentamaan kauniit, kiinteät lihakset.

Ensinnäkin, muista ettet ole yksin kiinteytymissuunnitelmiesi kanssa! Yhdysvalloissa toteutetun tutkimuksen mukaan joka kuukausi Googlen hakuehdolla "miten polttaa rasvaa" tehdään noin 110 000 hakua ja keskimäärin 51% amerikkalaisista aikuisista ilmoittaa haluavansa laihtua. Haastavaa kyllä, mutta näitä pieniä vinkkejä noudattamalla pääset nopeasti lähemmäs ihannevyötäröäsi!

 

1) Lopeta vähäkaloristen ja vähärasvaisten tuotteiden syöminen 

 

Houkuttelevalta kuin se kuulostaakin, tuo ah-niin-suosittu "vähärasvainen ruokavaliolla" on ollut kielteisiä seurauksia aineenvaihdunnallemme. Kun rasvasta ja kaloreita tuli vihollisemme, elintarviketeollisuus ryntäsi kehittämään uusia vähärasvaisia ja vähäkalorisia vaihtoehtoja kuluttajille. Ongelmana on, että kun rasva poistettiin elintarvikkeista, ruoka ei maistunutkaan yhtä hyvältä, joten uusiin ”terveellisiin” vaihtoehtoihin lisättiin sokeria, suolaa ja keinotekoisia makeutusaineita tuomaan makua.

 

Tuloksena aloimme nauttimaan runsaasti sokeria rasvan sijaan. Vaikka sokerissa on vähemmän kaloreita kuin rasvassa, elimistömme prosessoi sokeria ja rasvaa hyvin eri tavoin. Elimistö muuttaa ylimääräisen sokerin kropassa rasvaksi – tyypillisesti tämä on juuri sitä rasvaa, joka kertyy vatsan, lantion ja takapuolen alueelle.


Sokerin sijaan, yritä syödä vähemmän jalostettua täysravintoa ilman lisättyjä sokereita, suoloja ja kemikaaleja. Kehosi prosessoi näistä tulleet kalorit täysin eri tavalla ja huomattavasti tehokkaammin, olet kylläisempi pidempään ja energiatasosi pysyy tasapainossa.

Mitä tästä opimme
Mitä vähemmän ruokaa prosessoidaan matkalla alkuperästään sinun suuhusi , sitä parempi – valitse värikkäitä ja prosessoimattomia raaka-aineita läheltä.

 

2) Älä keskity “ongelma-alueisiin”

Pahoittelemme, mutta rasva vatsassasi ei poistu vatsalihasliikkeitä tekemällä. Itse asiassa, vatsalihasliikkeet ovat luultavasti yksi vähiten tehokkaista liikkeistä ohuen vyötärölinjan saavuttamiseksi. Jos haluat oikeasti muuttaa ”ongelma-alueitasi”, keskity suurempiin linjoihin. Keskity koko kropan harjoituksiin.Näin poltat enemmän kaloreita ja parannat toiminnallista kuntoasi, jota tarvitset jokapäiväiseen toimintaan.

 

Tämänkaltainen kokonaisvaltainen lähestymistapa liikuntaan saa sinut tuntemaan olosi paremmaksi ja liikkumaan paremmin mitä oletkaan tekemässä, mikä helpottaa aktiivista elämäntapaa, ja auttaa parantamaan ongelmakohdat.TRX treeni antaa koko kropallesi uskomattoman haasteen jokaisella harjoituksella, joka nostaa metabolismia auttaen sinua liikkumaan paremmin ja tuntemaan olosi paremmaksi kuin koskaan.

Mitä tästä opimme 

Mitä enemmän lihaksiasi käytät, sitä enemmän kaloreita poltat. Lisää treeniisi kokovartalotreenejä niin saat parasta mahdollista vastinetta  työllesi.


3) Täydellisyyden tavoittelun sijaan keskity edistymiseen


Olemme kaikki kokeneet sen; missasit hetken lähteä salille tai lempituntisi on täyteen buukattu, joten päätät pitää vapaapäivän. Seuraavana päivänä pomosi siirtää asiakastapaamisen lounastauollesi, jolle olit suunnitellut päivän juoksulenkin. Tämä kaava jatkuu ja viikonloppuna löydät itsesi salilta tekemässä maratonitreeniä korvataksesi viikolla menetetyt. Lopputuloksena ylirasitut ja motivaatio liikkumiseen katoaa päiviksi.

Muista: yksi ateria tai yksi ruoka ei tee sinusta lihavaa tai huonokuntoista - aivan kuten yksi harjoitus ei tee sinusta lihaksikasta tai suurta mestaria. Ajan myötä kaikki pienet asiat, joita teet säännöllisesti saavat muutoksen aikaan. Valitsemalla terveellisiä ruokia ja lopettamalla ruokailun vähän ennen kylläisyyden tunnetta, ovat yksinkertaisia valintoja, jotka voit tehdä jokaisella ateriallasi. 

Sama pätee harjoitussuunnitelmaan; johdonmukainen harjoittelu säänöllisesti pieninä annoksina lisää merkittävästi voimaa, liikkuvuutta ja rasvanpolttoa kohti tavoitettasi.


Joten, jos sinulla on vain 15 minuuttia aikaa treenata, tee 15 minuutin harjoitus vaikka olisit alunperin suunnitellut pidempää ohjelmaa. Voit tehdä todella paljon tavoitteesi saavuttamiseksi pienessäkin tilassa vain oman ruumiin paino vastuksena.Todella tehokas työkalu on näissä tilanteissa on TRX, jonka avulla saat muutamassa sekunnissa itsellesi täydellisen treenipaikan juuri siinne missä olet ripustamalla TRX-nauhat tukevan oven väliin, leuanveto-/kattotankoon, aitaan tai tanssitankoon. Jos et tiedä, millaisen harjoituksen haluat tehdä, lataa itsellesi koko kehon kattavat harjoitusvinkit, jotka on suunniteltu 12-kertaisen uinnin olympiamitalistin, Natalie Coughlinin, suosikki-TRX-harjoituksiin perustuen. Sisällytä nämä harjoitukset harjoitusohjelmaasi 2-4 kertaa viikossa.Lataa PDF täältä.


Mitä tästä opimme

Johdonmukainen harjoittelu säänöllisesti pieninä annoksina lisää merkittävästi voimaa, liikkuvuutta ja rasvanpolttoa kohti tavoitettasi. Älä stressaa pienistä asioista vaan pidä mielesi tavoitteessasi! 

Make your body your machine

TRX-harjoittelu on yksi uusimmista ja tehokkaimmista treenimuodoista maailmassa. TRX on kevyt, kannettava harjoitusväline voiman, kestävyyden, tasapainon, liikkuvuuden sekä erityisesti keskivartalon tukilihasten ja kehon hallinnan kehittämiseen.