TRX

TRX Supersankari-treeni

TRX® HOME Kit

Suunniteltu tehokkaaseen treeniin kotona tai missä tahansa kuntosalin ulkopuolella. Kaikille, jotka haluavat vahvan coren, lihakset sekä notkean, terveen kehon oman aikataulunsa mukaan.

Näytä tuote

Valmistautuessaan Ihmenaisen rooliin, Fast & Furios-tähti Gal Gadot on käyttänyt treeneissään TRX-nauhoja. Naisen mukaan TRX:n avulla tehtävät harjoitukset auttavat kehittämään supersankarilta vaadittavia ominaisuuksia.

Tässä TRX Master Trainer Jonathan Rossin Supersankari-treeni kaikille jotka haluavat päästä yhtä hyvää kuntoon kuin Gal!

 

Iron Man-kyykyt hypyllä (10 + 10 toistoa)

Seiso poispäin kiinnityspisteestä ja ota kiinni kahvoista, pidä kädet vartalon sivuilla. Seiso jalat lantion leveydellä ja tee ensin 10 tavallista kyykkyä ja sen jälkeen uudet 10 toistoa, mutta nyt lisää jokaiseen kyykkyyn hyppy.

 

Wolverine-askelkyykyt (10 toistoa alhaalla + 10 toistoa ylhäällä)

Seiso poispäin kiinnityspisteestä ja pidä kiinni kahvoista, käsivarret hieman koukistettuina. Astu askel eteen ja avaa käsivarsia taaksepäin kämmenet ylöspäin kuin sinulla olisi suuret ihmissuden käpälät. Tuo jalka toisen viereen ja vaihda jalka, tee viisi toistoa per puoli. Pidennä nauhat ja tee seuraavat 10 toistoa hieman syvemmälle ja astuessasi jalat yhteen, vie käsivarret suorana pääsi päälle, tee 5 toistoa per puoli.


Batmanin viitan heilautus (8 toistoa per puoli)
Seiso poispäin kiinnityspisteestä ja ota vain toinen nauha vasempaan käteesi. Laita oikea jalka eteen ja vasen polvi maahan. Heilauta vasemmalla kädellä TRX pääsi yli ja samalla nouse ylös. Kun kätesi laskeutuu oikealle puolle, laskeudu aloitusasentoon vasen käsi ristissä rintasi yli aivan kuin peittäisit itsesi viitalla. Nouse ylös ja vie kätesi takaisin vasemmalle puolella ja paljasta itsesi viitan alta. Tee 8 toistoa ja vaihda kättä.

 

Neo soutu (6-8 toistoa per puoli)

Lyhennä TRX nauha aivan lyhyeksi ja ota kiinni vain toisesta kahvasta yhdellä kädellä. Seiso kohti kiinnityspistettä ja nojaa taaksepäin samalla kulkien aivan kiinnityspisteen alle, selkä kohti lattiaa, polvet 90 asteen kulmassa. Roikut siis yhdellä kädellä kiinnityspisteen alla. Suorista vapaa käsi pääsi taakse samansuuntaisesti lattian kanssa. Punnerra tästä asennosta yhdellä kädellä ylös ja vie vapaa käsi kohti kiinnityspistettä avain kuin väistelisit luoteja kuten Matrixissa. Palaa ala-asentoon ja toista 6-8 kertaa per puoli.

 

Aquamanin sukelluspunnerrukset (12 toistoa)

Pidä nauhat pitkänä ja seiso kohti kiinnityspistettä. Ota kahvoista kiinni ja kumarru eteenpäin jalat suorina. Lähde ”sukeltamaan” eteenpäin ja vie kädet samalla sivuille ja tee punnerrusliike, jonka lopuksi työnnät itsesi takaisin aloitusasentoon. Jos haluat helpottaa liikettä, tee liike poispäin kiinnityspisteestä jolloin voit säädellä kallistukulmaa paremmin.

 

Supermiehen selkä (10 toistoa per puoli)

Mene vatsallesi maahan, kasvot kohti kiinnityspistettä ja ota kiinni kahvoista. Nosta rinta ylös lattiasta ja lähde ojentamaan käsivarsia eteen niinkuin Supermies lentäessä. Vedä vuorokäsin kättä taaksepäin ja rutista lavalla, kurkkaa samalla kainalosi alta. Vaihda kättä, tee 10 toistoa per puoli.

 

Flashin sprintit (45s niin kovaa kuin pystyt)

Seiso poispäin kiinnityspisteestä ja ota kiinni kahvoista. Vie nauhat kainaloidesi ali niin että kämmenet ovat lähellä rintaasi. Kallistu eteenpäin mahdollisimman paljon ja aloita juoksemaan paikallasi niin kovaa kuin pystyt. Jatka 45 sekuntia.

 

Daredevilin heiluri (6-8 toistoa per puoli)

Laita varpaat lenkkeihin ja mene lankkuasentoon käsivarret suorana, jalat irti lattiasta. Heilauta toinen jalkasi sivulle ja pidä toinen jalka paikoillaan, vaihda jalkaa. Tee toistot mahdollisimman nopeasti, aivan kuin hyppisit katolta toiselle Daredevilin tapaan. Toista 6-8 kertaa per puoli.

 

Ihmenaisen lankku (10 + 10 toistoa)

Seiso poispäin kiinnityspisteestä ja pujoita kätesi lenkeistä niin että lenkit tulevat ranteidesi kohdalle jolloin sinulla on Ihmenaisen rannerenkaat joilla voit torjua luoteja. Nojaa eteenpäin vartalo suorana lankkuna, pidä keskivartalo jännitettynä koko ajan, käsivarret 90 asteen kulmassa hartioiden tasossa. Lähde torjumaan luoteja ja vie käsiä vuorotahtiin ylöspäin säilyttäen 90 asteen kulma. Tee 10 toistoa per puoli ja sen jälkeen vaihda suunta sivulle ja tee toiset 10 toistoa per puoli.

 

Thorin hauiskääntö (15 toistoa)

Seiso kohti kiinnityspistettä, ota kiinni kahvoista ja nojaa taaksepäin. Pidä kämmennet toisiaan kohti ja tee hauiskääntö, vie kämmenet kohti otsaa. Tee 15 toistoa.

 

Make your body your machine

TRX-harjoittelu on yksi uusimmista ja tehokkaimmista treenimuodoista maailmassa. TRX on kevyt, kannettava harjoitusväline voiman, kestävyyden, tasapainon, liikkuvuuden sekä erityisesti keskivartalon tukilihasten ja kehon hallinnan kehittämiseen.