TRX

3 hyvää syytä harjoitella TRX:llä

TRX® HOME Kit

Suunniteltu tehokkaaseen treeniin kotona tai missä tahansa kuntosalin ulkopuolella. Kaikille, jotka haluavat vahvan coren, lihakset sekä notkean, terveen kehon oman aikataulunsa mukaan.

Näytä tuote
25.06.2013

On lukuisia syitä miksi TRX-harjoitusväline on kaikki mitä tarvitset täydellisen kotikuntosalin rakentamiseen. Tämä video esittelee syistä tärkeimmät kolme, joihon kaikki muut syyt pohjaavat. Katso video ja näet, miksi TRX-treeni kannattaa niin kotikuntoilijalle kuin ammattiurheilijallekin.

 

TRX on täysin vertaansa vailla, mitä tulee seuraaviin:

 

1) Keskivartalon syvien lihasten eli coren harjoittaminen.
Kehosi painopiste sijaitsee hieman lantion yläpuolella pitkin kehon keskiviivaa. Kehon asentojen muuttaminen siirtää painopistettä. Hallitakseen painopistettä liikkeen aikana keho käyttää lihasvoimaa ja koordinaatiota. TRX-harjoitusväline on tarkoituksenomaisesti suunniteltu horjauttamaan kehon painopistettä, jolloin keskivartalon syvä lihaksisto aktivoituu jokaisen liikkeen aikana. Stabiloit ja tasapainotat kehoasi jokaikisen liikkeen aikana luonnollisella, toiminnallisella tavalla.

 

2) Vetoharjoitukset.
Yksi vanhimmista kehonrakennusmenetelmistä, ja toimii edelleen. Vetoharjoituksilla voit harjoitella kaikkia vetoliikkeissä mukana olevia lihaksia (mm. selkä, hauikset, hartiat, käsivarret, takareidet) yhdessä samanaikaisesti. Kun harjoittelet TRX:llä, vedät koko omaa painoasi - sekä lisäkuormaa, jos haluat lisähaastetta. TRX aktivoi automaattisesti vetoliikkeisiin tarvittavan lihasketjun kokonaisuudessaan.

 

3) Toispuoleinen harjoittelu.
Toispuoleinen harjoittelu on tärkeää, sillä se auttaa tunnistamaan lihasten epätasapainoja ja/tai heikkouksia, jotka voivat aiheuttaa vammoja. Tutkimuksissa on todettu, että noin 65 prosenttia vammoista - sekä urheiluvammoista että muissa yhteyksissä syntyvistä - syntyvät "liikakäytöstä". Liikakäytöllä tarkoitetaan lihasten epätasapainosta aiheutuvaa, huonosti ta väärin toimivien nivelten käyttöä. Yksinkertaisin tapa välttää lihasten epätasapainoa on tehdä harjoituksia, jotka vahvistavat vastakkaisia ​​lihasryhmiä tai harjoittaa raajoja erikseen. TRX on täydellinen ratkaisu tähän.

 

Make your body your machine

TRX-harjoittelu on yksi uusimmista ja tehokkaimmista treenimuodoista maailmassa. TRX on kevyt, kannettava harjoitusväline voiman, kestävyyden, tasapainon, liikkuvuuden sekä erityisesti keskivartalon tukilihasten ja kehon hallinnan kehittämiseen.