TRX

3 asiaa, joiden vuoksi jokaisen tulisi harjoitella TRX:llä

TRX® HOME Kit

Suunniteltu tehokkaaseen treeniin kotona tai missä tahansa kuntosalin ulkopuolella. Kaikille, jotka haluavat vahvan coren, lihakset sekä notkean, terveen kehon oman aikataulunsa mukaan.

Näytä tuote

TRX-harjoittelu kasvattaa suosiotaan, eikä ihme, sillä harjoittelu TRX:n avulla on monipuolista ja se sopii kaikille. TRX on täysin vertaansa vailla, mitä tulee seuraaviin seikkoihin.

1) Keskivartalon syvien lihasten eli coren harjoittaminen


Kehosi painopiste sijaitsee hieman lantion yläpuolella pitkin kehon keskiviivaa. Kehon asentojen muuttaminen siirtää painopistettä. Hallitakseen painopistettä liikkeen aikana keho käyttää lihasvoimaa ja koordinaatiota. TRX-harjoitusväline on tarkoituksenomaisesti suunniteltu horjuttamaan kehon painopistettä, jolloin keskivartalon syvä lihaksisto aktivoituu jokaisen liikkeen aikana. Stabiloit ja tasapainotat kehoasi jokaikisen liikkeen aikana luonnollisella, toiminnallisella tavalla.

 

 

2) Vetoharjoitukset


Yksi vanhimmista kehonrakennusmenetelmistä, ja toimii edelleen. Vetoharjoituksilla voit harjoitella kaikkia vetoliikkeissä mukana olevia lihaksia (mm. selkä, hauikset, hartiat, käsivarret, takareidet) yhdessä samanaikaisesti. Kun harjoittelet TRX:llä, vedät koko omaa painoasi - sekä lisäkuormaa, jos haluat lisähaastetta. TRX aktivoi automaattisesti vetoliikkeisiin tarvittavan lihasketjun kokonaisuudessaan.

 

 

3) Toispuoleinen harjoittelu


Toispuoleinen harjoittelu on tärkeää, sillä se auttaa tunnistamaan lihasten epätasapainoja ja/tai heikkouksia, jotka voivat aiheuttaa vammoja. Tutkimuksissa on todettu, että noin 65 prosenttia vammoista - sekä urheiluvammoista että muissa yhteyksissä syntyvistä - syntyvät "liikakäytöstä". Liikakäytöllä tarkoitetaan lihasten epätasapainosta aiheutuvaa, huonosti tai väärin toimivien nivelten käyttöä. Yksinkertaisin tapa välttää lihasten epätasapainoa on tehdä harjoituksia, jotka vahvistavat vastakkaisia ​​lihasryhmiä tai harjoittaa raajoja erikseen.

Make your body your machine

TRX-harjoittelu on yksi uusimmista ja tehokkaimmista treenimuodoista maailmassa. TRX on kevyt, kannettava harjoitusväline voiman, kestävyyden, tasapainon, liikkuvuuden sekä erityisesti keskivartalon tukilihasten ja kehon hallinnan kehittämiseen.